بهترین مدرسه غیرانتفاعی تهران

مدارس، به خصوص مدارس غیر انتفاعی، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری بر روی رشد سطح علمی و تحصیلی دانش آموزان دارند. امروزه که توجه خانواده‌ها به سمت و سوی ایجاد فضایی آرامش بخش و مثبت برای تحصیل فرزندانشان شده است، مدارس غیر انتفاعی در شهر تهران و سایر شهرهای ایران مورد توجه والدین قرار گرفته‌اند.

بهترین مدارس غیر انتفاعی تهران هر ساله دانش آموزان بسیاری را در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا دبیرستان، در میان جامعه تحصیلی خود پذیرفته‌اند. مدارس غیر انتفاعی در شهر تهران از تجهیزاتی پیشرفته و امکاناتی برخوردار هستند که در مدارس عادی و دولتی یافت نمی‌شود. اگر قصد دارید آینده تحصیلی متفاوتی را برای فرزندانتان رقم بزنید و همچنین آموزش‌‌های فردی و تحصیلی متمایزی را برای دانش آموزان خود به وجود بیاورید،  می‌توانید فرزندان خودتان را در مدارس غیر انتفاعی از مقطع دبستان تا دبیرستان ثبت نام کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا تمامی ویژگی‌هایی که یک مدرسه غیر انتفاعی دارد و یا باید داشته باشد را به شما معرفی کنیم.

۶ ویژگی منحصر به فرد از مدارس غیر انتفاعی تهران

بهترین مدارس غیر انتفاعی که اغلب در شهر تهران تعداد زیادی هم دارند، از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که آن‌ها را از دیگر مدارس متمایز می‌سازد. مدارس غیر انتفاعی شهر تهران در خصوصیات زیر از مدارس دولتی و نمونه دولتی تفاوت دارند:

محیط مدرسه

یکی از ویژگی‌‌هایی که مدارس غیر انتفاعی را از مدارس دولتی متمایز کرده محیط سازنده و مثبت است. در واقع مدارس غیرانتفاعی نقش پررنگی در شکل گیری شخصیت، افکار و یادگیری دانش آموزان دارند. باورها و اعتقادات دانش آموزان در محیط مدرسه شکل می‌‌گیرد، پس چه بهتر که مدارس فضای مثبت و سازنده‌ای داشته باشند تا افکار و عقاید دانش آموزان در جهت رشد و پیشرفت تحصیلی خود منعطف شود، نه افکار نادرست و اشتباه که دانش آموزان را در مسیر نادرست قرار می‌‌دهد!

اگر دانش آموزان در مسیر اشتباه با دوستان ناباب قرار بگیرند از مسیر تحصیل خود خارج می‌‌شوند و به سراغ کارهای غیر اخلاقی می‌روند. بی شک خارج کردن آن‌ ها از این مسیر و هدایت مجدد آن‌ ها به سمت تحصیل و مدرسه کار هر کسی نیست. در واقع محیط مدرسه باید به گونه‌ای مثبت و آرام باشد تا انگیزه دانش آموزان را به درس خواندن و فرا گرفتن علم جدید سوق دهد. فضای مثبت مدارس استرس و تنش را از دانش آموزان دور کرده و با ایجاد تمرکز در دانش آموزان روند یادگیری آن‌ها را بهبود می‌‌بخشد.

 

برخورداری از بودجه مناسب

مدارس برای به روز کردن تکنولوژی و سیستم‌های آموزشی خود، نیاز به بودجه کافی و به نسبت بالایی دارند. همچنین استخدام معلمانی شایسته و با تجربه در مدارس نیز، مستلزم پرداخت حقوقی خوب است. مدارس غیرانتفاعی بودجه کافی در اختیار دارند، بنابراین می‌‌توانند امکانات و تجهیزات را در جهت رفاه دانش آموزان فراهم کنند.

برگزاری کلاس‌های فوق برنامه

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران برای تقویت پایه تحصیلی و بهبود سطح علمی و تحصیلی دانش آموزان، کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کنند تا دانش آموزان ضعیف‌تر بتوانند خود را در سطح دانش آموزان رتبه یک قرار دهند.

 

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تقویت حافظه

بهترین مدارس غیرانتفاعی در تهران به غیر از کلاس‌های درسی، کلاس‌های متفرقه دیگری در جهت تقویت حافظه دانش آموزان را نیز برگزار می‌کنند. این کلاس‌های متفرقه که برای تقیت حافظه و همچنین افزایش شوق و اشتیاق دانش آموزان به تحصیل برگذار می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • برگزاری کلاس موسیقی
  • برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری کلاس ورزشی یوگا
  • برگزاری کلاس ورزشی شنا
  • برگزاری کلاس ورزشی کاراته
  • برگزاری کلاس ورزشی والیبال
  • برگزاری کلاس‌های کار با کامپیوتر
  • کلاس آموزش زبان‌های خارجی مانند زبان انگلیسی

ثبت نام فرزندتان در بهترین مدارس غیر انتفاعی تهران فرصتی استثنایی برای تحصیل در مجهزترین و پیشرفته‌ترین مدارس می‌باشد. اگر به دنبال رشد بی نظیر تحصیلات و شخصیت فردی فرزند خود هستید، به شما توصیه می‌‌کنیم تا حتماً فرزندتان را در یکی از بهترین مدارس غیر انتفاعی در شهر تهران ثبت نام کنید.

برخورداری از معلمان با سطح علمی بالا و با اخلاق کاری حرفه‌ای

بی شک نحوه تدریس معلمان تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت یادگیری دانش آموزان دارد. در حقیقت دانش آموزان آینده یک کشور هستند پس نحوه تدریس و آموزش معلمان، تأثیر مستقیمی بر آینده آن‌ها می‌‌گذارد. والدین با آگاه بودن از این موضوع، برای آینده فرزندان خود برنامه ریزی می‌کنند و در این راستا بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران را برای ادامه تحصیل دانش آموزان خود انتخاب می‌کنند. هر چقدر معلمان سطح علمی بالاتری داشته باشند، سطح دانش علمی دانش آموزان نیز افزایش می‌یابد. در بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران، اغلب معلمانی با صلاحیت اخلاقی و علمی بالا حضور دارند و محیطی را برای تعامل و همکاری دانش آموزان و همچنین ارتقا سطح علمی آن‌‌ها فراهم می‌کنند.

خلوت بودن کلاس‌ها و بالا بودن میزان تعامل بین دانش آموزان و معلمان

در کلاس‌های مدارس غیرانتفاعی بر خلاف مدارس دولتی تعداد دانش آموزان کم است؛ بنابراین معلمان می‌توانند بر روی دانش آموزان تسلط کافی داشته باشند و بیشتر به ایرادات درسی آن‌ها توجه کنند. همچنین دانش آموزان و معلمان در بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران، رابطه و تعامل مثبت و سازنده‌ای با یکدیگر دارند. به سبب همین روابط است که دانش آموزان می‌توانند بر پیشرفت، بهبود قدرت و افزایش سرعت یادگیری دانش آموزان تأثیر مثبتی بگذارند.

ثبت نام در بهترین مدرسه غیر انتفاعی تهران چه مزیتی دارد؟

مدارس غیر انتفاعی به دلیل سطح بالای علمی و نظارت دقیق و منظمی که  بر دانش آموزان خود دارند، جزو بهترین مدارس شناخته می‌ شوند. اما قبولی در این مدارس به دلیل سطح بالا بودن آزمون ورودی‌شان، کمی دشوار به نظر می‌رسد. با اینکه همگی دانش آموزان قادر به قبولی در آزمون ورودی مدارس غیر انتفاعی نیستند، اما اگر درس بخوانند و بتوانند نمره قابل قبولی را کسب کنند، در طی تحصیل خود در این مدارس از مزایا و فواید زیر بهره مند خواهند شد:

  • فضای کوچک کلاس‌های درس و تعداد کم دانش آموزان
  • برخورداری از کادر مدیریتی، اداری و آموزشی قوی و قدرتمند
  • دسترسی به تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و نوین برای آموزش
  • افزایش توانایی دبیر در مدیریت بر آموزش و نظارت بر روند یادگیری دانش آموزان

چرا بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران را انتخاب کنیم؟

ثبت نام در برخی از مدارس غیرانتفاعی تهران به راحتی مدارس دولتی نیست! چرا که برخی از بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران دارای آزمون ورودی هستند و در برخی دیگر شرط معدل دانش آموزان در آخرین مقطع تحصیلی مهم است.

والدین گرامی بایستی ضمن فراهم کردن ملزومات اولیه مدرسه مانند لوازم التحریر، به فکر ثبت نام دانش آموزان خود در بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران باشند تا دانش آموز آن‌ها در فضایی مثبت، با امنیت بالا و همچنین با سطح علمی بالا درس بخوانند و فارغ التحصیل شوند. همچنین مدارس غیرانتفاعی تهران در هر مقطع تحصیلی می‌توانند تضمین کننده ارتقا و رشد بی نظیر سطح علمی دانش آموزان باشند و محلی برای شروع موفقیت فرزندان جامعه شناخته شود.

اگر فکر می‌کنید که به جای ثبت نام کردن فرزند خود در مدارس غیر انتفاعی، می‌توانید سطح علمی و دانش را با خرید کتاب‌ها و دوره‌های کمک آموزشی بالا ببرید، بهتر است تا در تفکری که دارید کمی تجدید نظر کنید. مجهزترین و بهترین مدارس غیر انتفاعی در تهران و سایر کلان شهرهای ایران، فرصتی استثنائی برای ایجاد تغییر و تحول در قدرت یادگیری و تحصیلات دانش آموزان شما به شمار می‌روند.

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران

با ثبت نام فرزندتان در دبستان پسرانه پیشرو، تجربه تحصیلی متفاوت را رقم بزنید!

اگر فرزندتان از دوران ابتدایی به تحصیل در بهترین مدارس غیر انتفاعی تهران مشغول شود، با سطح علمی و دانش بسیار بالایی رشد خواهد کرد. مدرسه پسرانه پیشرو در مقطع ابتدایی یکی از بهترین مدارس غیر انتفاعی در شرق تهران است که از متدهای جدید و نوینی برای رشد و پرورش فردی و تحصیلی دانش آموزان شما استفاده می‌کند. این دبستان پسرانه بیش از ۲۰ سال است که مشغول به رشد و پرورش فرزندان شما به کمک کادر آموزش و مدیریت حرفه‌ای و متمایز از سایر مدارس می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مدرسه غیر انتفاعی پیشرو این است که این دبستان پسرانه برای اولین بار در کشور ایران، متد تحصیلی کیف در مدرسه را راه اندازی کرد. مدرسه ابتدایی پیشرو کاری کرد تا دانش آموزان، تمامی تکالیف تحصیلی خودشان را فقط و فقط در مدرسه انجام بدهند و زمانی برای تکلیف نوشتن در خانه صرف نکنند.

 برای آشنایی بیشتر با مدرسه پیشرو و یا شرایط ثبت نام فرزندانتان در این مجموعه، می‌توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *