خدمات آموزشی:
زبان عمومی
آموزش دروس ریاضی و علوم بصورت تخصصی
آموزش نیروی انسانی
محصولات آموزشی:
کتاب های اورجینال
Pockets-Phonics-Family and friends)-Back pack (به دو صورتAmerican & British))
فیلم های آموزشی مربوط به هرسطح زبان
بازی های آنلاین مرتبط با موضوع درس هربخش ازکتاب
آموزش سوره های قرآن به زبان انگلیسی
انجام حرکات ورزشی به زبان انگلیسی همراه با شعر و سرود مربوطه
کتاب های داستان مربوطه به هرکتاب همراه با CD های صوتی آنها
نحوه استفاده از دیکشنری و آموزش Phonetic & Part of speech هر لغت
آموزش کتاب های ریاضی و علوم هر پایه به زبان انگلیسی
آزمون ها و گواهینامه ها:
آزمون های استاندارد YLE دانشگاه کمبریج انگلستان و اهدای مدرک معتبر
آزمون های حرفه ای در Midterm & Final
انجام آزمون های آنلاین بصورت هفتگی و چهار گزینه ای
انجام Quiz های روزانه بصورت انفرادی در لابراتور زبان انگلیسی
سامانه الکترونیکی:
سامانه اطلاع رسانی دایاموز تمام فعالیت های دانش آموزان را که به زبان انگلیسی انجام میشود به صورت notification بر روی گوشی های همراه اولیا ارسال میکند، به طوریکه همه اولیا از نحوه عملکرد فرزند خود بصورت لحظه ای با خبر میشوند و تمام امتیازات و نمرات کیفی و کمی بر روی این سامانه قرار میگیرد،و فیلم های فعالیت دانش آموزان و تمام عکس های ایشان نیز برای اولیا ارسال میگردد.
چرا پیشرو متفاوت است؟
برای آموزش زبان دوم به کودک، ۳ روش اصلی وجود دارد که اغلب موسسات و سیستمهای آموزش از یکی از این ۳ روش استفاده میکنند. به کارگیری هرکدام از این روشها به سن کودک، سیستم تربیتی کودک و نگاه والدین به مسئله یادگیری زبان بستگی دارد. کودک در بعضی از این روشها سریعتر زبان دیگری را یاد میگیرد و در بعضی از روشها آزادی بیشتری برای انتخاب یادگیری دارد.
روش غرقه سازی: در این مدل از یادگیری کودک کاملا در محیطی با زبان دیگر قرار میگیرد. در مهدهای کودک دوزبانه مربیها با زبان دوم که هدف یادگیری است صحبت میکنند و در مدرسه هم بچهها حداقل نیمی از اوقات خود را در طول روز به یادگیری زبان دوم میپردازند. در روش غرقهسازی کامل که البته در مدارس معدودی اجرا میشود کودک همه مواد درسی مانند ریاضی، علوم و تاریخ را به زبان دوم فرا میگیرد. در این روش یادگیری زبان در واقع زبان دوم به جای اینکه موضوعی برای یادگیری باشد خود وسیلهای برای آموزش مواد درسی دیگر است و کودک ناخودآگاه مجبور به یادگیری این زبان میشود. بچههایی که با این روش زبان یاد میگیرند در صحبت کردن زبان دوم با لهجه صحیح و به طور کامل، موفقترند و به سطوح بالاتری از یادگیری زبان میرسند. اگرچه ممکن است در ابتدا، یادگیری در بعضی از مواد درسی، بچهها به اندازهای که آن درسها را به زبان مادری خود یاد میگیرند موفق نباشند اما به تدریج و با پیشرفتشان در یادگیری زبان دوم، این مشکل هم برطرف میشود.
روش آموزش زبان خارجی در مدارس ابتدایی: در این روش به جای اینکه زبان دوم در پایه راهنمایی به کودک آموزش داده شود، در همان سالهای ابتدایی و همراه با دیگر درسها به طور مقدماتی به کودک یاد داده میشود. در این روش زبان دوم به عنوان یک سوژه یادگیری به کودک معرفی میشود و به طور معمول ۳ تا ۵ جلسه در هفته کودک زمان صرف یادگیری این زبان میکند. میزان موفقیت این روش کمی کمتر از روش قبلی است اما کودکانی که در این سن یادگیری زبان را شروع میکنند نسبت به کودکانی که در سالهای بعد برای اولین بار زبان دوم را یاد میگیرند، پیشرفت بیشتری خواهند داشت. ارائه زبان دوم در سالهای اولیه تحصیلی که کودک شوق برای یادگیری دارد باعث بالا رفتن سرعت یادگیری میشود. بسته به تلاش و میزان زمانی که صرف آموزش این زبان به کودک میشود ممکن است در آینده کودک بتواند به خوبی و با فصاحت به زبان دوم حرف بزند.
روش اکتشاف در زبان دوم:
در این روش سن کودک کمی بالاتر است و این روش بیشتر از آنکه آموزش زبان باشد در واقع نوعی تقویت شناخت کودک است. در این روش فرهنگ و زبان دوم به عنوان یک مفهوم به کودک ارائه میشود. برای کودک در مورد فرهنگ و زبانهای مختلف صحبت میشود و ممکن است بیش از یک زبان به کودک ارائه شود تا کودک در یادگیری زبان دوم حق انتخاب داشته باشد. در مراحل بالاتر این روش، ساختارهای زبان دوم هم به کودک آموزش داده میشود اما بیشتر از آنکه تاکید بر فصیح صحبت کردن این زبان باشد، هدف آشنایی و ارائه اطلاعات در مورد فرهنگ جامعهای است که به آن زبان سخن میگویند. اگر جلسات آموزش بیشتر از ۲ یا ۳ بار در هفته باشد ممکن است توانایی کودک در صحبت به زبان دوم هم بیشتر شود اما والدین نباید انتظار داشته باشند کودک در این روش یادگیری بتواند بعدها به طور فصیح و با لهجه مناسب به زبان دوم حرف بزند. این روش یادگیری بیشتر مورد علاقه والدینی است که فکر میکنند آموزش زبان دوم ممکن است باعث فشار بر کودک شود.
اگرچه این روش میتواند زمینه یادگیری زبان در سالهای بعدی باشد و سرعت یادگیری زبان در فرد را در سالهای بعدی زندگی افزایش دهد.
مدرسه پیشرو را می توان جزو اولین و برترین مدارس دو زبانه ایران برشمرد از نکات حائز اهمیت این مجموعه تلفیق هر سه روش می باشد، طوریکه از بدو ورود دانش آموز به مدرسه تمام فعایت های آن به زبان انگلیسی می باشد ، برنامه ی صبحگاهی که شامل قرات قرآن و انجام حرکات آموزشی و اجرای سرود ای ایران همه و همه توسط کادری مجرب و حرفه ای به دانش آموزان آموزش داده میشودو همه ی پرسنل مدرسه اهتمام ویژه به این موضوع دارند ، حتی هنگام زنگ های استراحت و تفریح تمام قوانین صف و حیاط و راه روها همچنین بازی های خارج از کلاس آن ها نیز به این زبان انجام می شود.
در کلاس های علوم و ریاضی که کمی کار تخصصی میشود قبل از تدریس معلم زبان انگلیسی معلم فارسی موضوع درسی را آموزش داده و بعد از آن تدریس به زبان انگلیسی انجام میشود که به روش سخنرانی صورت میگیرد و دانش آموزان از طریق PDF کتاب های علوم شروع به LECTURE میکنند و تمام مفاهیم اصلی درس را به زبان انگلیسی تعریف می نمایند ، این موضوع در کلاس های ریاضی نیز انجام میشود فقط با این تفاوت که فقط حل مساله برای معلم اهمیت ندارد و هنگام انجام عملیات ریاضی، دانش آموز موظف به تشریح مساله به زبان انگلیسی می باشد ، در انتهای کلاس تستی جهت اطمینان معلم ازیادگیری دانش آموزان صورت میگیرد تا مطالب به صورت کامل نهادینه شود لازم به ذکر است تمام فعالیت های دانش آموزان توسط کمک معلم رصد شده و تصحیح لحظه ای صورت میگیرد.(کتاب های علوم و ریاضی انگلیسی توسط خود مجموعه تهیه و تدوین شده است.)